Träffa oss!

Här är en lista på mässor och utställningar du kan träffa oss och titta på våra produkter.

8 oktober: Visby, Läromedelsutställning

Nytt nyhetsbrev

från Lärarrummet för lättläst skickade vi ut 17 augusti
Här kan du läsa nyhetsbrevet
Bli medlem i Lärarrummet så får du också nyhetsbrev

Bli medlem

Bli medlem i vårt
Lärarrum för lättläst!

Du får bland annat
nyhetsbrev, erbjudanden,
inbjudningar
till pedagogträffar.
Klicka här och anmäl dig!

Vad är lättläst?

Det är titeln på en skrift från SPSM. I den tar Ingvar Lundberg och Monica Reichenberg upp innebörden av begreppet lättläst. Vi har varit med i produktionen.
Här kan du läsa, beställa och ladda ned

Vi kommer till dig!

Vi erbjuder fortbildning
om lättläst till landets
vuxenutbildare.
Läs mer och boka in oss (pdf)

Bli medlem i Lärarrummet för lättläst

Som medlem i Lärarrummet för lättläst så får du bland annat:
- nyhetsbrev med lektionstips och andra förslag
- bra erbjudanden på lättlästa böcker och 8 SIDOR
- inbjudan till pedagogträffar

bild_pa_flaskaDessutom får du en praktisk hopfällbar vattenflaska!
Bra att har om du tränar eller häng den på ryggsäcken!
När den är tom är det bara att vika ihop den!

Vi lovar att inte ge bort din epostadress till något annat företag.

 

Dela på Internet:
  •  *
  •  *

  •  *
  •  *
 * Du måste fylla i fältet.