Träffa oss!

Här är en lista på mässor och utställningar du kan träffa oss och titta på våra produkter.

8 oktober: Visby, Läromedelsutställning

Nytt nyhetsbrev

från Lärarrummet för lättläst skickade vi ut 11 december
Här kan du läsa nyhetsbrevet
Bli medlem i Lärarrummet så får du också nyhetsbrev

Bli medlem

Bli medlem i vårt
Lärarrum för lättläst!

Du får bland annat
nyhetsbrev, erbjudanden,
inbjudningar
till pedagogträffar.
Klicka här och anmäl dig!

Vad är lättläst?

Det är titeln på en skrift från SPSM. I den tar Ingvar Lundberg och Monica Reichenberg upp innebörden av begreppet lättläst. Vi har varit med i produktionen.
Här kan du läsa, beställa och ladda ned

Vi kommer till dig!

Vi erbjuder fortbildning om lättläst till landets vuxenutbildare.
Läs mer och boka oss (pdf)

Bli medlem i Lärarrummet för lättläst

Som medlem i Lärarrummet för lättläst så får du bland annat:

- nyhetsbrev med lektionstips och andra förslag
- bra erbjudanden på lättlästa böcker och 8 SIDOR
- inbjudan till pedagogträffar

Vi lovar att inte ge bort din epostadress till något annat företag.

 

Dela på Internet:
  •  *
  •  *

  •  *
  •  *
 * Du måste fylla i fältet.