8 Sidor - den lätta nyhetstidningen

De viktigaste nyheterna från Sverige och världen.
Till 8 SIDOR.se

Beställ våra nya böcker

Vår nya utgivningen finns i bokhandeln. Kom in och titta!
Till vår bokhandel

Läsombud och högläsare

Lässtunder med
högläsning och lättläst.
Till Läsombud

Bokcollage

Nu kan du beställa våra nyheter!

Kampen om ett utedass, nätdejting, kärlek på hotell, Leonardo da Vinci, klimakteriet och mer därtill. Spännvidden är stor på LL-förlagets nya utgivning!
Till bokhandeln

penna

Nu finns lektioner till de senaste böckerna

Här finns bra lektionsförslagtill de flesta böckerna
i LL-förlagets nya utgivning.
Till Lärarrummet för lättläst

konferens_300

Kom och träffa oss!

Vi är ofta ute på konferenser, fortbildningar och mässor. Kom gärna och träffa oss när det passar.
Till vårt kalendarium