8 Sidor

De viktigaste nyheterna från Sverige och världen.
Till 8 SIDOR.se

LL-förlaget

Nya, spännande böcker i vår bokhandel. Kom in och titta!
Till vår bokhandel

Läsombud

Lässtunder med
högläsning och lättläst.
Till Läsombud

Sluta följ oss på Facebook och Twitter

1 mars stänger vi ner Centrum för lättlästs Facebook och Twitter.

Börja i stället följa MTM, 8 Sidor och LL-förlaget.

Facebook: MTM, 8 Sidor och LL-förlaget.
Twitter:
@MTMedier, @8Sidor och @LLforlaget

bild_tre-sociala-medier

Pappas_300
"Pappas låt" av artisten STOR blev seriebok

LL-förlaget ger ut rap-musik i text och bild

Vagen_till_vasaloppet
Mattias berättar om Vägen till Vasaloppet

Varje kväll har han 260 000 lyssnare som programledare för Klartext i P4. Nu kommer Mattias Klefbeck en bok om Vasaloppet.
Se en intervju Mattias i Dalarnas Tidning
Vägen till Vasaloppet i bokhandeln